dilluns, 9 de juliol del 2007

LA CANYÀ, QUINA CANYA!!!!!

Ojala hi hagueren molts dissabtes com el passat. Un dia complet que començà de matí anant a fer windsurf a Santa Pola. La predicció de vent era bona, massa de nord, però be d’intensitat. Vam navegar molt be i vaig començar a fer el waterstart (això ja es de nivell).

Després de la dura jornada a la mar, vam sopar a casa d’uns amics a Alacant. Els amfitrions ens van preparar bon sopar ja que vam recuperar forces i en acabar vam decidir anar a vorer que passava a la berbena de La Canyada. La majoria de vosaltres estàveu, que jo vos vaig vorer, i el que no doncs ací te unes fotos per fer-li goleta. Podreu pensar que soc berbenero. No m’agrada ballar, però en estiu la cerveseta a l’aire lliure i ple de gent de tots els poblets mola.

Au.

















1 comentari:

Anònim ha dit...

Anda que no le gusta la fiesta al meu Jordi!
Mira el calendario que vas unos días adelantado ¿no?
Vamos, yo todavía estoy en día 4 de septiembre y las fotos las has publidado el ¿¿7??
Un abrazote. Pi