divendres, 13 de juliol del 2007

FIRA MEDIEVAL

Hola amics.

Es divendres i comença el cap de setmana. Per a mi també perquè encara que estic de vacances estic anant al insti i tinc feina dels moros nous com sempre. Aquest cap de setmana a banda de tenir les festes de La Canyada també hi ha una Fira Medieval amb el motiu de les Festes de Santa María Magdalena, la Patrona del poble.

Aquesta Fira estarà muntada tot el cap de setmana i com totes les d’aquest tipus, està plena de paraetes amb productes típics de la terra nostra, oficis antic, espectacles, ambientació, teatre carrer, etc. Jo pense que val la pena donar una ullada, i més tenint-la tant a prop.

El que si que faria seria evitar les aglomeracions de dissabte al vespra nit. Ha eixa hora pareix que li donen solta a tot el món i no es pot circular pel carrer.

Be si veniu per ací i si no estic jo per allà, vos podré acompanyar.

Au.