dimecres, 19 de maig del 2010

XI PUJADA AL MONTCABRER

El diumenge passat es va córrer la mitja marató de muntanya del Montcabrer.  Aquesta ja és la tercera edició d’aquesta cursa que faig.  Una de les carreres mes boniques del calendari que tenim ací a propet de casa.  A més aquesta primavera està tot tant verd, que és tot un plaer anar el la serra.


Comença la cursa pel barranc del cint i després virant a la dereta fins el mas de la foia ampla. Des d’ací tot directe fins al cim.  Després tot de baixada fins a meta.

En el 2008 vaig fer un temps de 2h i 10 min.  En el 2009 vaig muntar fins a 2h 15 min.  Aquest any estic pitjor de forma i estava convençut que me passaria de llarg.  Vaig començar la carrera i no me trobava molt be físicament.  Després de 45 min corrent ja estava millor.  Vaig coronar el cim en 1h i 16 min. Ahí va ser quan me vaig donar conter de que anava massa fort i era el motiu pel quan anava fundit.  Després de 45 min de baixada de cabres vaig a arribar a meta amb 2h 2min.  Tot un record per a mi i més tenint en conter la poca o nula preparació que vaig fer.

Ara a per la pròxima aquest dissabte a Almansa.






Auu

p.d.:  QUE ARRIBA L'ESTIU!!!!!