dilluns, 6 de juliol del 2009

3 Juliol 2009 = Divendres = Biscoi


Quina caloreta!!!! Ha sigut la protagonista d’aquest cap de setmana. Ha sigut la culplable de no haver anat al Festival del Yelmo (http://www.fiaelyelmo.com/). En aquesta edició es fea la II Carrera de Paramuntanya. Mira que l’organització del festival ha fet el posible per animar-me a anar, fins al punt que a la web oficial del festival m’han ficat en les dos fotos que hi ha sobre la carrera (http://www.fiaelyelmo.com/5carrera.html ). Però aquesta basca, la cadira lleugera que tinc que sols pesa 13,3kg i que la prova era prou més dura han fet que no assistira. Kike i Juanma si que han anat i de un total de uns 25 participans, Kike ha fet 14t i Juanma 3r. L’any que ve si alleugere pes, i Llorens es porta aniré.
De totes formes vaig fer la típica paramuntanya dels divendres a Biscoi. Per ser molt paregudes totes les setmanes no es fa aborrida. El biscoi MOLA!!!!
Ací vos passe una foto de Moles aterrant dalt quan jo arribava i el vídeo del vol. (ja se ja, que falta professionalitat en l’edició del vídeo, però poc a poc).




Au

1 comentari:

Voz de hilo ha dit...

No et preocupes per l'edició del vídeo. Compartir el vol des de dalt ja és una passada i la música m'encanta!

Ja era hora de veure alguna de les coses que fas, que tenies el blog un poquet abandonat...
Fins una altra!

Colometta.-