diumenge, 20 d’abril del 2008

Els nostres sons

Fa molts mesos que vaig abandonar l'espai del meu bloc anomenat “la cançò de la setmana”. Ara en passar festes vos promet que ho tornaré a ficar en marxa. Mentres vos presente a una cantautora i un grup que m’han caigut molt be. És curiós, i al mateix temps una llàstima, però la música que tenim més prop és la menys escoltem. Així què ací està la meua aportació i si hi ha més grups que cregueu interessant podem també incloure’ls ací.

Clara Andrés és una cantautora d’Oliva amb veu delicada i cançons sorprenents que diverteixen amb les situacions senzilles on intervenen elements naturals com el sol, l’aire, la mar i la roba estesa. Tota la informació amb música per escoltar, videos a www.claraandres.com

Altre grup que he conegut fa unes hores és Dei Suoni. Aquest grup d’Alacant fa una música independent, profunda i un poc obscura complementat amb una veu molt dolça. A més son molt divertits en directe. Els seus components provenen d’altres grups que s’han desfet. Un d’ells és Pili Perkins que es dona la casualitat que van tocar a Banyeres fa molts anys i tinc un CD signat per ells. Com mola!!!! Més informació en http://www.myspace.com/deisuoni i www.deisuoni.tk

Ambdós canten dones!!! Serà per això que m’agraden tant....!



Clara Andrés



Dei Suoni
DEI SUONI - Lullaby



dei suoni



Portada CD Pili Perkins dedicada. D'això farà ja quasi deu anys??? A saber...